vulnerable -

- Greklandsemester

Ja nu sitter man här och är allmänt redo, jävligt laddad. Snart puffrar vi ivåg till Norge och Vaernes flygplats för att ta flyget till Santorini imorgonbitti kl 6.00 :) Kommer bli så skönt med en vecka borta i värmen, och jag känner mig väldigt nöjd med valet efter att ha varit in och läsa på massa om landet.. Har laddat upp med mycket minneskort som jag hoppas räcker 1 vecka :P Ska försöka skriva ganska snart efter att jag kommit hem igen, men ha så kul den här veckan, det vet jag att jag kommer ha!



Vacker solnedgång i greningen,
men jag gissar på att den inte ens är i närheten av hur fin solnedgången i Oia 
(stad/by i Santorini som är känd för sina solnedgångar)
kommer vara
Snart är jag där <3



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: