vulnerable -

- Blomster-Ope

Efter studenten stannade Carro kvar med Isabelle och bodde i Ope i 2 veckor, så då passade jag på att umgås med dom. Tog rätt mycket kort på Isabell, men också på alla fina blommor dom har i Ope. Så nu kommer en mix med vackra blommor, så lägger jag upp några av alla ubersöta bilder på Isabell imorgon!
















M.

Oh, älskar den vita/lila blomman i mitten. Orkar inte kommentera på alla olika inlägg, så jag kör allt på samma. En sakk: Lollo fick alltså inte sin korvm. bröd till studentmiddag? ;)



PUBLICERAT: 2009-07-13, 22:32:34 | URL: http://meast.blogg.se/
mickis

Läkaren sa att organen kan lägga av, det finns inga garantier för vad som kan hända typ.. ska begära att få ta leverprover och se hur det ligger till :) jag har ju smakat öl & cider o.sv. men aldrig druckit en hel. Om jag ska ta läkaren på orden så sa han att det var noll tolerans i framtiden.. så om det innebär för resten av livet vet jag inte riktigt, en annan läkare sa det iaf..nu blev det bara massa text, hoppas du förstår, haha :P



PUBLICERAT: 2009-07-13, 22:56:10 | URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: