vulnerable -

- Let's dance

Jaha då var Let's dance slut för denna kväll. Trodde faktiskt att ett par skulle åka ut idag redan, men tydligen går det inte till så. Den där finsmakaren Carl-Jan och Blondinbella ligger sämst till *fniss*.. Ni skulle sett Bellas min när alla i juryn gav henne 2:or, hehe man riktigt såg hur besviken hon vart, men hur hon fölrsökte hålla god min, utan att lyckas.. Ska bli intressant att se vad hon skriver i bloggen sen :P

Usch jag känner mig lite elak när jag är så skadeglad, men det är rolig att hon fick lite motgång i första avsnittet.. Dom flesta var i alla fall jätteduktiga, spec Laila Bagge tyckte jag var duktig. Att jämföra hennes "sexiga" Cha Cha med Bellas "Bambi på hal is" Cha Cha dans säger mycket, även för er som inte såg. Han Morgan som också fick flest poäng (tror jag) var riktigt duktig på sin dans. hasse Aro som inledde med första dansen var jätterolig att se, dels för att man trodde aldrig man skulle få se den snubben shaka loss i tv, och dels för att han såg så stel ut. Äh, kolla in hans klipp, han är störtskön! Jaja, vet inte vad mer jag ska säga om detta program?

Jo, jag kan kommentera kläderna, men bara några av tjejernas för killarnas kläder är inte så olik varandra, förutom Bellas danspartner, fy vad fult jag tycker det är med sånna där trikåtröjor som går tight ändå upp i halsen!
Hur som helst, Bellas kläder hade fin färg, men var inte fin på nåt annat sätt. Kitty hade coola kläder, men skulle aldrig få för mig att ens prova något i den stilen. Magdalena hade jättefin vit aftonklänning. Elisabeth hade fin svart-violett klänning som verkligen passade in på någon i hennes ålder. Är glad att hon inte skulle försöka vara lika "sexig" som dom yngre, för hon gör sig mycket bättre i sånna kläder och det gör henne då mer "sexig" också. Danspartnern åt Mojje hade jätteful tight klänning som var öppen över magen, riktigt fult om jag får säga mitt. Laila visade behån på ena bröstet, och resten av hennes kropp täcktes med en kort fluffig röd sak, inte snygg, skulle inte vart flufftyg utan nåt mer glittrande så hade det där med behån gått hem, nu såg det bara konstig och utstickande ut. Nu är det bara en av kändistjejerna jag inte kommenterat och det är den där sprinterstjärnan Linda, dock vet jag inte vad jag ska säga för jag minns inte vad hon hade på sig..

Jag hejar på Kitty, Hasse och Laila för tillfället!


M.

MAGNUS FFS!



PUBLICERAT: 2009-01-10, 02:16:59 | URL: http://meast.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: