vulnerable -

- Redo för äventyret

Ja inte vart jag något mer aktiv här ikväll inte trots att jag fick sluta kl 5 idag haha. Sorry, men det har varit fullt upp. och nu börjar jag snart bli klar med allt och då väntar sängen, för jag är såå trött! En bra sak är att jag kan sussa på bussen imorgon. Dessutom är jag extra glad att det blev buss med tanke på vad det är för väder ute nu. Puhh..

När jag kom hem från jobbet kom en som skulle titta på lägenheten, jag stannade ett tag men sen åkte jag in till Hemköp i stan för att handla mat till morgondagens bussresa och lite frukost mat dom närmsta dagarna. Känns segt att handla bröd när man inte kommer ha något smör eller ost, men jag köpte mig en sån där Philadelphiaost istället :) Och dom där söta små krämförpackningarna med världens godaste kräm i (dock inte jordgubbskrämen).

Sen åkte jag hem och plockade upp Totta och Andersson, och vi begav oss till Princess Pizzeria för käk. Var vväldigt trevligt, jag måste ju säga att jag gillar Andersson skarpt. Blir lite trist att inte ha han rakt ovanför huvudet längre, men han har ju inte speciellt långt att gå bort till vår nya lägenhet heller :) Dessutom lovade Andersson mig idag at tjag ska få komma in i hans lägenhet snart, när han firar 10 år i samma lägenhet. Dock vet han inte när det är, men jag tror det kommer ske inom den närmsta framtiden i alla fall. Hoppas kan man ju alltid ;P

När vi var borta på pizzerian sprang jag även in på macken för att hämta ut ett paket från Lisa som posten hade försenat ganska rejält, dumma dom! Men jag fick det ju i alla fall, det är huvudsaken. Det innehöll ett jättefint halsband i silver med en fjäril (såklart, vad trodde ni?) och en spegel med ljushållare. Svårt att förklara men ni får se den någon gång :) Jättefina saker var det i alla fall och jag blev jätteglad. Tack för dom världens bästa ängla-vän!

Sen vi kom hem från Princess har jag kutat omkring och letat reda på massa saker som jag packat ner ovetandes om att jag kanske ändå behövde dom, stulit massa saker av Totta som har bättre grejer än mig :p Och tankat över massa musik till min mobil. Nu börjar jag som sagt äntligen bli klar, men jag är så orolig att jag glömt något jätteviktigt eller att jag ska missa bussen imorgon :/ Men jag tror jag har allt ändå, hoppas det.

Förresten gick samtalet imorse jättebra och vi bestämde att dom ska plocka upp mig imorgon vid bussen så slipper jag villa bort mig. Sen var det en skön dag på jobbet med mest bara verifiering hela dagen, samt underhållning för Sandra. Hehe, fan vad tråkigt dom måste ha haft det ikväll utan mig :P

Nä nu är jag trött och sängen ropar på mig, vi hörs så fort jag har möjlighet igen! Kram


Louise

JAG VILL OCKSÅ IN I HANS LÄGENHET!! :D :D :D



PUBLICERAT: 2009-01-22, 13:43:03 | URL: http://lphant.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)



PUBLICERAT: 2009-01-24, 13:07:57 | URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: