vulnerable -

- Divansoffan

Hej. Har nyss kommit hem från min syster i Ås där jag, Totta och min familj har varit på middag :)
Tog en hel del kort, men tyvärr dog kamerabatteriet, så nu ligger det på laddning, så senare ikväll ska jag försöka lägga upp lite bilder :)

Men jag lovade ju en bild på soffan vi har beställt så den kan jag lägga upp! Tyvärr måste jag sno den från Mios hemsida eftersom jag inte vågade ta kort på den igår när vi var på affären..



Den där blir det fast i en mörkare grå då en för ljus soffa inte känns så bra med tanke på hur ofta det spills i vår nuvarande soffa! Men det kommer ta mellan 6 - 8 veckor innan vi får den, men det är rätt lugnt med tanke på att det blir renovering ett tag innan vi kommer flytta över möbler mm. Älska Divan :)

Sen hittade jag även ett jättefint soffbord i svart som var rätt "billigt", 1000 kr, men med tanke på vad alla andra bord där kostade var det billigt. Får se om det blir det, jag vill i alla fall ha så mycket svart som möjligt i nya vardagsrummet då jag inte är ett fan av björkfärgat som alla Tottas möbler är. Jag är mer för vitt, svart eller mörkt trä som går mot rött. Det är så snyggt, men som Totta säger, det gör hela rummet mörkt.. Menmen.

Men jag ska ta och chatta lite med min vän Jessie och ta och gå igenom lite papper om kurserna jag ska läsa!
Bloggar senare när batteriet är laddat! Under tiden kan ni väl kommentera lite mera? Det är ju så roligt med era kommentarer! Kram


Anonym

Jag ääälskar också Divan! Så ett superfint val av er ;) Längtar riktigt mkt tills jag får komma och kika på erat nya boende när det är klart :)

Hmm, vi har ju typ allt i tv-rummet i svart...och bara man har många fina lampor, lite färg på kanske bordsduken och så, så blir det kanon! Ja du vet ju iofs hur det såg ut hos oss ;)

Keep up the good work with your blogg tjejen! I like it!

<3



PUBLICERAT: 2009-01-11, 21:29:31 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Jessie

Jag ääälskar också Divan, så ett superbra val av er ;)

Sen håller jag helt med dig om svart, det är ju riktigt snyggt. Och du - bara man har någon härlig matta, en tv-bordsduk med ngn annan färg en svart ochh lite fina lampor här och där så gör det susen :) Så kör på svart du, det blir fint till din mörkgråa divan! :D

Keep up the good work with your blogg tjejen! I like it!

<3 Miss you!



PUBLICERAT: 2009-01-11, 21:32:35 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: