vulnerable -

- Sömnproblem

Äh så dålig jag varit på att blogga idag och igår, men vad ska man göra? Jag har sovit max 6 timmar varje natt denna vecka, och jag lovar, det känns och märks så väl. Igår var jag helt slut efter jobbet, men så kom Lollo förbi och sen var det dags att börja med biffarna/köttbullarna innan Totta skulle komma hem. Efter middagen höll jag på att däcka i sängen, men så skulle vi till lägenheten.

Efter 4 timmar där med tapetsering, besök av småsyskonen, Tännäsborna och Andersson, våtläggning och rivning av tapet mm kände jag att det blev fööör mycket. Så vi gick hem och jag skulle lägga mig i tid. Jo men tjena..... Fine, jag låg i sängen 22.20 men när somnade jag då? Typ 12.. lika lite sömn inatt med alltså. Fy fan. Det här börjar bli ett problem..

Jag blir alltid lite piggare efter 8 på kvällarna. Och när jag väl hamnar i säng slår rastlösheten till och jag kan inte slappna av.. Därför kollar jag alltid på film, spelar spel på mobilen eller tvingar Totta att ligga vaken och prata med mig.

Nåja nu är det helg och jag får sova hur länge jag vill. Tur man har två dagar i veckan att ta igen lite sömn på, synd bara att jag inte kan sova längre än typ 9-10 timmar pga min rygg.. Men jag ska återgå till Hjälp nu som just började på 4an :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: