vulnerable -

- Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kickan

Senaste:

1. Mening du sa: "Tack älskling"
2. Personen du pratade med: Totta
3. Du fick sms av: Roger
4. Du kramade: Totta
5.Kläder: Mysbyxor, plommonlinne, stjärnstrumpor

Imorgon:
7. Är det: Ännu en jobbdag tyvärr
8. Planer: Efter jobbet blir det att åka och kolla på tapeter och färg igen

Frågor & Svar:
13. Saknar du någon? Ja..Många, men mest min Lisa
14. Humör för tillfället? Normalt
15. Det första du gjorde i morse? Stängde av mobillarmet 3 ggr, eller nej, sa hejdå till Totta och somnade om
16. Vad åt du sist? Chips och dip och lite godis
18. Tror du på distansförållanden? Ja, men jag vet inte om jag skulle klara av det
19. Vem tänker du på just nu? Carro
20. Tror du att personen tänker på dig med? Inte just nu
21. Vart reste du sist? Till Kramfors
22. Vad gjorde du igår kväll? Satt framför datorn och så
23. Liknar du din mamma eller pappa? Är jävligt lik min mamma. Folk som inte vet att jag är hennes dotter ser det tom!
24. Ler du ofta? Vad är ofta? Jag ler, men skulle kunna göra det oftare
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet?  Kärlek.. men kreativitet skulle behövas då och då!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja, lite fast i barndomens sagor/lögner är jag fortfarande :p
27. I vems säng sov du i igår natt? Tottas ;P
28. Vilken färg har din tröja? Plommonlila, så fin :)

Sorg: 
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Eh? Tårar tar inte slut, men det gick itne att klämma fram några mer just då..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja, men det är inge bra för det syns morgon efter!
31. Gråter du när du skadar dig?  Det där lät fel, men jag antar att det menas när man gör illa sig av olycka. Sist jag grät pga något sånt är säkert över 10 år sen..

Lycka: 
32. Är du en glad person? Jag försöker vara det..
33. Vad gör dig glad? Jättemycket, men kärlek, vänner, lycka bla
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja. Jag har ett jättebra liv, men jag är inte lycklig inuti, pga mig själv.. Den känslan önskar jag försvann..
35. Är lycka överskattat? Nej det tycker jag inte. Men man kanske ska vara mer nöjd med det man har och inte alltid eftersträva mer..
36. Kan musik göra dig glad? Ja, fast oftast måste jag vara på rätt humör från början. Är jag jätteledsen hjälper ingen musik..

Kärlek: 
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja alltid!
39. Har du en flick/pojkvän? En pojkvän har jag
40. Är du nöjd med det? Annars skulle jag väl inte ha det va? Men jag skulle vilja ha barn också :p
41. Är du kär? Kanske inte så som man är i början, men ändå kan jag bli sådär lyckorusigt gladkär när jag tänker på honom
42. Har du haft sex? Jaa
43. Tror du på kärlek? Ja!

Hat:
44.
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Vet inte om det vart så pga ilskan, men i bråk har jag börjat gråta många gånger
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja tyvärr..


Jag utmanar:

Lollo
(bara för att du ska blogga nån gång)
Lisa (bara för att du också ska blogga lite mer)
Jessie



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: