vulnerable -

- Tillfälliga sömnstörningnar

Hej.. Sorry för att jag var så dålig på att blogga igår. Men när jag kom hem från jobbet var jag död som en sill. Efter middagen, när jag hade läst lite bloggar, la jag mig i sängen för att vila. Två timmar senare (21.00) vaknar jag till liv igen. så var även denna natt förstörd. Efter lite mer bloggläsande kom jag på att jag var tvungen att skriva ut CV, personligt brev mm för att lämna på några förskolor som jag vill ha min LIA-praktik på.

Sagt och gjort kl 11 var jag klar och då låg Totta i sängen och väntade. Nej inte på sex utan efter att vi skulle titta på en film, Meet Bill. Haha, den var bra mycket roligare än vad jag trott, se den! Efter det försökte jag mig på sömn, vilket var totalt meningslöst då mina två timmars sömn tidigare på kvällen kändes som en hel natts sömnförbrukning :/
Låg och flipprade på mobilen, tittade i nya IKEA-katalogen och så.

Tillslut somnade jag, tror klockan var två - halv tre då. Då förstår ni själva hur jobbigt det är att kliva upp igen vid sex?! Gahhh tack och lov att det bara är idag kvar. När jag kommer hem senare idag kan jag sova om jag vill det för det spelar ingen roll om jag är uppe till 4 inatt, skönt!

Efter jobbet ska jag försöka
komma iväg till några förskolor i alla fall. Och på jobbet idag ska vi få fika, dels för att vi är så jävla bra (jag tycker inte alla är det) som klarade av vårt nya rekord den 22 december över 170 000 dokument den dagen! Och dels för att två stycken slutar..

Nu måste jag skynda mig iväg på jobbet för jag måste stanna till och tanka, är nere på röda strecket och har inte en blek om hur många liter "resveren" räcker till.


Jessie

Vilka är det nu som ska sluta på jobbet?

Men du tjejen är ju alltid lika duktig på jobbet, du borde få en egen liten eloge för det :)

Härligt att det börjar lösa sig för dig med din praktik också, det där kommer bli kanoners ska du se!

Det är så roligt att gå in och kika din blogg, du skriver så mkt och så ofta :) Man har massvis att ta igen om man inte har läst den på 24timmar :)



PUBLICERAT: 2009-01-09, 23:23:52 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: