vulnerable -

- Strömavbrott i min hjärna

Hej hej. Nu ska vi se.. Idag var det strömavbrott i Östersund, men det har väl alla hört vid det här laget? Sånt är populärt på mitt jobb.. ELLER INTE! När det bli strömavbrott sådär finns det bara en sak vi kan göra och det är att prepa. Så vi hade ju tur i alla fall att det fortfarande var ljust ute, annars hade allt på produktionen stått still i över en timme. Sånt resulterar i långa övertider.. Dock stannade scanningen upp såklart och verifieringen med för den delen..

Gissa vad det blir då? Övertid såklart! Sånt är segt, men man får väl offra sig ibland så jag stannade kvar till kl 6 idag och jobbade över. Sen imorgon bitti ska jag börja två timmar för tidigt, dvs redan kl 6. Då kan jag bara hålla tummarna för att det inte är asmycket imorgon så det blir övertid efter halv 5 också :/ Har jag tur är det väldigt lite så jag kanske får sluta efter mina 8 timmar, dvs redan halv tre. Det vore trevligt med tanke på att det är fredag och allt...

Allt ja, imorgon efter jobbet (när det nu blir) ska jag och Totta till Ope och äta tacos :) Det blir kul och gott framförallt :p Sen ville mamma att vi skulle spela spel igen. Totta vill nog inte det :P Själv vill jag kolla på Let's dance och säkerligen sova. Just nu har jag strömavbrott i min hjärna och sängen skriker efter mig, men jag måste skriva ett till inlägg..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: