vulnerable -

- She's not hot

Nu har jag diskat upp allting, poppat popcorn och svullat dom :( :(
Sen installerade jag PS, lyckades få hem en nyare version Cs3, ville gärna ha den allra nyaste Cs4an, men eftersom jag måste ha med svenska så fanns det bara två ute som inte ville laddas hem. Jag nöjer mig med cs3an så länge :)
Förde över det mesta av mina outbrända bilder också, dvs ca 25 gig med bilder från förra året samt oktober-december 2007. Är sjukt vad mycket kort man tar, och ändå är det mest bara festkort.. Önskar man var lite duktigare på att ta kort när man bara gör något utanför hemmet om vardagarna.. Menmen, kanske ska bli ett av mina nyårslöften? Alltså att inte bara skriva ner allt jag gör här i bloggen utan dessutom ta kort för att dokumentera allt. Låter rätt bra faktiskt. Behöver ju inte knäppa 20 bilder för varje sak jag gör, utan kanske 1-3. Tåls att fundera på i alla fall.

När jag väl hade fört över alla bilder och installerat klart PS, då ville jag inte längre hålla på med det, utan satte igång en film som Totta brände ut åt mig. The Hottie and the Nottie, med Paris Hilton :/ Filmen var ju kul, dock förutsägbar som jag misstänkte. Men ändå kul att se, dock tål jag inte Paris och hennes äckliga tillgjorda smile. Tur nog kändes det faktiskt inte som hon var huvudpersonen alls, utan det blev mer fokus på hennes fula vän. Tur det! Tycker faktiskt att det är Paris som är ful och NOT HOT!

Nu blir det sängen och ett tappert försök till att sova. Lollo frågade om jag ville på stan med henne och mamma imorgon, tydligen skulle mamma njuda på fika :p sen ska jag antingen följa med Lollo till Ope eller hon med mig hit för att klippa mitt hår. Det behövs verkligen med tanke på alla fula slitna hårtoppar! Godnatt!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: