vulnerable -

- Rosor <3

Appropå roser, jag fick under mellandagarna stora fotoidéer när det gäller rosor och mina framtida väggtavlor. Då sköt jag upp det med tanke på inneboende och nyårsfixande. Sen försvann dagarna bara och nu ligger man här magsjuk. Men när jag blir frisk igen ska jag försöka ta mig in till stan och köpa mig några rosor, på lördag kanske.. En stor fin vit ros ska jag ha i alla fall, och kanske en stor fin mörkröd också. Längtar! Och jag älskar rosor, varför kan man inte ha sånna växande i krukor hemma? Och nu menar jag inte pyttesmå rosor utan sånna där stora man köper i affären :)

När jag köper rosor eller blommor över huvudtaget går jag alltid till dom på Kärnan blomma. Jag tycker dom är trevligast och så har dom alltid så fina blommor och krukor! Sen ligger dom nära och bra till, ett stort plus för dom tror jag är att många svänger in där medan dom väntar på bussen :P Vart brukar ni gå och köpa blommor?

Fast nu kom jag på att jag är rätt pank, om nu inte pengarna från Csn (mot förmodan) skulle komma in denna vecka :S
Annars kanske jag har tur och får pengar på fredag? Eller får rosor av någon snäller? ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: