vulnerable -

- Nervositeten slår till

Ja tack för ditt tips Lollo men det funkar inte så. När jag tömmer fältet som heter bloggnamn får jag fram en text där det står att detta fält måste vara ifyllt. Så what to doo? Den där texten som kom headern är dessutom en länk så jag fattar inte vad det vart för knas nu?!

I alla fall har jag dom senaste timmarna sett på några Gossip Girl avsnitt, me like :) Och sen har jag chattat med Jessie som bara gjort mig massa nervös nu inför Kramforsresan. Fan det är mycket att tänka på, vad ska jag ta med tex? Jag måste ringa till boendet imorgon igen och fråga om dusch, köket, sängkläder exakt hur jag hittar dit mm. Fan. Sen till träffen, vad ska man ha med då? Tur att jag ska ha telefonmöte med läraren på tisdag förmiddag, då kan jag fråga allt sånt och har ändå tid både före och efter jobbet om det behövs till att fixa dessa grejer. Blir ingen övertid om jag inte har allt i alla fall, det får dom på jobbet så illa gå med på!

Sen tittade jag på Onoff och Elgigantens hemsidor efter datorväskor och jag säger bara en sak; NO WAY att jag betalar så mycket för en väska jag inte kommer använda så mycket. Tur nog kom smarta jag på att Clas Ohlson alltid brukar ha liknande produkter till mycket lägre pris, och det gällde även denna gång, så någon gång på tisdag blir det ett besök dit. Billigaste "väskan" där gick på 100 kr, på dom andra affärerna var typ 350 kr billigaste, och dom hade dom inte ens hemma :/


Louise

Damn..

Lycka till i alla fall!! :)



PUBLICERAT: 2009-01-19, 00:12:57 | URL: http://lphant.blogg.se/
Anonym

Det kommer gå bra för dig gumman :)

Klarade jag av att åka ner hit ensammen och leta reda på allt, så klarar ta mig tusan du det också ska du se :)

Och som det ser ut, så kan vi åka hem tillsammans på fredag, jihoo! :D


Jessie

Och det där inlägget var ifrån mig :) Glömde skriva namnet...igen ;)



PUBLICERAT: 2009-01-19, 16:49:23 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: