vulnerable -

- Mjukstart är bästa starten

Jag lever! Hehe, dagen gick ju jättebra. Inge trött överhuvudtaget, bara sket i att röka och kände inte ens att jag ville det! :D Sen hade vi aslite jobb idag så halva styrkan fick gå hem efter lunch, jag fick gå hem och "jobba" med bilderna, så jag fick full lön även fast jag slapp vara kvar på jobbet :D Med lite tur är det lika lite imorgon, då kan jag ägna eftermiddagen åt att skriva ut alla bilder och börja sätta upp dom. På det sättet får jag min arbetstid, men gör något roligt och där tiden bara kommer flyga iväg... Skönt med sån här mjukstart också när man varit ledig och dessutom slutat med sin största ovana!

Så jag tog min lilla Feffe (min bil heter så) och åkte in till staden och mötte upp min sjukt trötta lillasyster och hennes slöa kompis Maja. Haha, Lollo hade en sån "smart" plan att vara vaken hela natten för att somna tidigt ikväll och ställa tillbaka dygnet, dock har hon varit halvdöd hela dagen :p I alla fall gjorde vi Hm, mina kläder jag inte kunde beställa fanns kvar :D Sen var jag och kollade upp busstider till Kramfors och där såg det mörkt ut, överväger nu att ta Feffe på en liten roadtrip tu-man-hand ;)

När jag skulle skynda mig att handla lite till dagens middag och rignde Totta för att fråga vad vi behövde fick jag veta att det kommer en person och tittar på lägenheten ikväll. Så då fick jag brått, lägenheten var nämligen tämligen ostädad.
Men jag städade undan alla smågrejs som låg här och där, rättade till alla andra saker, bäddade, torkade av bord, bänkar mm, skura toaletten, handfatet och spegeln, och sen dammsög jag. Sen kom Totta hem och tog över städningen (dvs skurningen) och jag började med maten, köttfärssås och makaroner!

Nu har vi ätit klart och slöar i väntan på den som ska titta på lägenheten, hoppas han/hon är intresserad :)
Skriver mer senare ikväll!


M.

Nu läser jag fan din blogg. Slö och slö..



PUBLICERAT: 2009-01-08, 13:35:37 | URL: http://meast.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: