vulnerable -

- Min dag

Hej nu har jag äntligen kommit hem efter en lååång dag. Var så mycket på jobbet så alla som kunde blev beordrade att jobba över till kl 00.00, längre än så får vi inte jobba utan att få godkännande ifrån facket mm. Hur som helst, nu ska ni få hela min dag lite kortfattat innan jag intar sängen med senaste Desperate Housewives avsnittet som jag suktat efter i fleeera timmar!

Klev efter stora problem upp halv 9 imorse och duschade, fixade smink mm. Kvart över 9 satte jag mig i bilen och brummade ner till förskolan. Träffade Monica och vi satte oss och planerade in tider och så som jag ska vara där. Nu behöver jag bara kolla med läraren för utbildningen att dom tiderna blir bra. Så fick jag en liten rundvandring på förskolan också, jättemysigt! Längtar tills jag ska vara där :)

Efter att vi blivit klara var klockan bara kvart över 10 och jag beslutade mig för att åka in på stan och gå på Clas Ohlson idag istället. Hittade en billig "väska" som jag köpte, den måste jag prova sen innan jag lägger mig! Sen smet jag in på Sibylla och köpte med mig en sallad och åkte hem för att äta den medan jag tittade på ett Gossip Girl avsnitt till.

Efter den frukostlunchen var det hög tid att åka till jobbet. Jobbet flöt på i 3 timmar och 40 minuter, sen var det dags att åka och plocka upp Totta och bege sig till banken.

Banken vart ett långt och utdraget möte, 1 och ½ timme var vi där. Suck. Så fick vi veta att Riksbygden fortfarande inte har tittat över våran ansökan om att få flytta dit, så om dom inte gör det innan tporsdag kommer vi inte att få lägenheten på fredag :( Fan att alla ska vara så sega, är en månad sen vi skickade in den nu och längre skulle det inte ta. Hoppas det löser sig i alla fall, vill så gärna ha lägenheten på fredag ju!

Tillbaka på jobbet till kl 6 efter att ha köpt en french hot dog på Shell och slukat. Så kom domen efter 2 timmar, vi skulle behöva jobba över till kl 12 :( Tiden gick segt, tills vi kom på att vi vid halv 10 skulle åka ner på macken och köpa lite godis, nikotin mm. Efter det började vi komma igång, jag, Moa, Jenny och Sandra som kom tiggandes tillbaka till Recall idag :p Sista timmen hade jag sockerkickar och fick spel. Satt och drygade mig massa med Sandra och fick henne att psykbryta ihop av skratt. Tur att inga chefer var där och att Mirande, våran gruppledare, hade hörlurar på sig :p

Nu är jag här som sagt och jag vet att jag borde kolla igenom pappren till telefonmötet imorgon, men jag orkar inte.. Det känns så segt, är ändå för okoncentrerad för att kunna få till något vettigt. Får se vad hon säger imorgon under samtalet istället..

I alla fall hann  jag ju med en del av sakerna jag behövde fixa. Dock glömde jag helt att ringa boendet, så det får ske någon gång imorgon på jobbet. Sen har det blivit bestämt nu att jag tar bussen ner till Kramfors på onsdag och samåker med Jessie hem på fredag :) Gud så kul vi ska ha det! Men det känns bra att det är klart nu så jag vet vad jag behöver fixa! Nu blir det sängen och DH. och imorgon, ska jag bara jobba 10-17, så då ska jag försöka vara mer aktiv här imorgon kväll! Kramar!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: