vulnerable -

- Kitty

Haha ja jag sitter ju som sagt och tittar på Let's dance, och där är Kitty Jutbring med :)
Gillar fan den tjejen, la märke till henne först i P3s relationsråd, och tyckte hon var lite irritersam med sina invecklade råd, men ju mer jag ser/hör, desto mer diggar jag! Och dialekten, kan det bli mer härligt? Gosh, hoppas hon klarar sig i Let's dance ett tag, tycker det är kul med en sån personlighet som hon i det programmet och inte en överlägsen **** som blondinbellan.

Kitty fick inga bra poäng av juryn, men det har typ ingen fått än. Tycker ändå juryn är väldigt hårda, för hur lätt är det egentligen att lära sig en dans på några veckor som egentligen tar flera år? Dom kan ju ta hänsyn till deras korta inlärningstid och sånt tycker jag..

Lägger till en bild på frukt, vågar inte sno någon bild på Kitty i risk att bli anmäld för att sno andras bilder. Sånt känns onödigt, och så är det dåligt att ta andras bilder utan att fråga först faktiskt.


Ja alltså fruktbilden pga att Kitty hade en fruktklänning på sig :p


Marica

Ååå jag vill också se.

Hihi vad kul att du ska ha efit i morgon. Det ska jag definitivt kolla på. Glöm inte bort det bara.

Kram på dig.



PUBLICERAT: 2009-01-09, 21:02:21 | URL: http://ventesimo.blogg.se/
M.

Hatar henne. Gaaah.



PUBLICERAT: 2009-01-10, 02:18:46 | URL: http://meast.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: