vulnerable -

- Kärleken min

Så, jag kände bara att jag måste skriva om min underbara älskling igen. Den här dagen har varit så jobbig för mig, har vart så less, trött och ja allt. Bilen var alldels isig inuti imorse så jag såg inte ett piss. När jag väl fick åka hem idag hade motorvärmarn slutat för länge sen och bilen förblev isig på insidan, plus att en säkring gick och fläkten slutade funka. Var lätt stelfrusen när jag kom hem. Jag var dessutom tvungen att snika cigg av Moa under dagen för jag pallade inte.

Jag orkade inte heller äta något värst mycket av min lunch, och orkade verkligen inte engagera mig i någon middag och sa att Totta fick välja vad han ville. Men min sötis föreslår såklart att vi ska äta på Max, och det var extra svårt att säga nej till! Så vi gör upp en plan att jag ska hämta upp honom när jag väl får sluta för att åka in på Öb och sen Max. Allt går fint och på vägen hem svänger vi förbi macken och hämtar ut mina pluggböcker som äntligen kommit.

När vi kommer in genom dörren går jag in i köket och vad ligger där? Jo två blomsterinslagningar som är till mig :)
När jag öppnar den första är det två röda stora jättefina rosor som är från Totta. Och i den andra är det en sån där bukett med tio små vita rosor från Tottas mamma. Jag var tvungen att fråga faktiskt vem som var från vem och då blev Totta sur och frågade om jag inte kan blomsterspråket. Rött betyder ju faktiskt; jag älskar dig!
Och jag älskar dig min lilla sötnöt! Du är underbarast, bara så du vet!!

Jag har under dagen funderat lite på imorgon och hoppats på att det kanske skulle finnas en ros till mig när jag kom hem från jobbet imorgon från min Totta. Men som jag sa till honom, det var lika bra att få den idag,
för idag behövde jag verkligen en sån sak :)
Tack och åter tack älskling, du vet hur du ska göra din gumma glad och lycklig du!
(men jag tänker inte kasta mina gamla rosor jag fått av dig)



    


Totta

du lova det ju


Jessie

Hi hi, ja din Tottagubbe är duktig på att göra dig glad och det gör mig glad att du är glad (shit vilken konstig mening det blev, ha ha!) :) Hoppas att du får en toppen födelsedag imorgon (även om du måste sega dig iväg på jobbet). Det är ju bara 24 minuter kvar nu tills det är den 16 och fröken Mellergård fyller 21! HIPP HIPP HURRA! :D



PUBLICERAT: 2009-01-15, 23:36:56 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Kickan

fina rosor! :)



PUBLICERAT: 2009-01-15, 23:43:35 | URL: http://kick86.blogg.se/
Louise

naaaaaaw ^^



PUBLICERAT: 2009-01-16, 10:08:56 | URL: http://lphant.blogg.se/
Malin

Vad glad man blir när dom gör nåt sånt! :) Duktig Totta!



PUBLICERAT: 2009-01-16, 13:55:30 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: