vulnerable -

- Jävla nattväckare alltså!

Hej. Igår ringde min chef och undra hur jag mådde. Sen påstod hon att man räknar tre dagar från det att det bryter ut tills man inte är smittosam längre. Så då kändes det som jag inte hade så många fler val än att gå på jobbet idag. Så nu är man "redo" för det då. Har som vanligt varit en dålig natt. Vart trött jättefort igår och redan efter 10 kunde jag somna. Det gjorde jag också, men hade inte förutsett att jag skulle ha en sambo som fortfarande kl 1 inatt var vaken och låg och kollade på den förbannade tvn.

Pling sa det så var jag klarvaken. Sen försökte han sig på att smyga på toaletten, yeah, nice try. Fortfarande vaken och less så jag stängde av skiten. Då föröskte han sig på att smyge ut till vardagsrummet och kolla på tv där. Som att det hjälpte mig. 2 timmar senare tittar jag fortfarande på klockan och är allmänt upprörd. Halv sex imorse kommer han in igen genom dörren som låter fördjävligt. Då ska ha ha kläder. En kvart senare kommer han för att säga hejdå. Sen ringer han kvart i 7 för att kolla om jag är vaken. Hade god lust att fråga om han gjort annat än att hålla mig vaken inatt, men jag förblev tyst.. Vissa kan vara tysta..


Totta

förlåt att jag försöker va snäll att inte störa dej när jag inte kan sova och kolla så att du vakna när du skulle på jobbet



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: