vulnerable -

- Jag ska bli ny och fräsch

Idag beställde vi kläder från Hm, blev dyrt men älskling ska betala det mesta åt mig som födelsedagspresent :) Men vi var tvungna att vänta ända till vecka 4 innan vi kunde få det pga så mycket redan tagit slut. En del av dom saker jag skulle beställa var helt slut och skulle inte komma in igen så imorgon är det jag som drar på stan så fort jag slutar jobbet, dels för att köpa dom sakerna och dels för att kolla upp hur det egentligen är med bussar till Kramfors. Det är hög tid att börja planera min resa dit eftersom det bara är 2 veckor tills jag ska åka dit.
Hur som helst det ska bli så skönt med nya behåar som faktiskt är lagom stora och inte 3 storlekar för små, kanske kommer detta underlätta litegrann för min rygg också?

Appropå min rygg, igår när Lollo var här hade hon ändrat sig och blivit lite mer pepp på att börja träna igen så jag ledde såklart in henne på träna-på-badet-tankar och hon vart positiv till det! :D ikväll övertalade hon mamma och pappa att bidra till hennes träning då hon går gymnasiet och inte har något jobb. Grett, nu ska vi bara invänta mitt CSN-kort så det blir billigare för mig. Sen är det hon och jag som tar tag i våra klenismuskler och börjar träna! Känns faktiskt lite kul, men jag tänker väl mest på relaxen som jag ska belöna mig själv med efter varje träningspass :P

Förresten, om drygt 2 veckor när jag kommer hem ifrån Kramfors igen, då kommer vi få tillträde till nya lägenheten :)
jag ser fram emot den helgen så mycket, börja renovera mm :) Då får man dessutom lön igen :D :D

Nä nu har jag haft skittråkigt sen jag skrev ett inlägg för ca en timme sen så nu ska jag lägga mig i sängen och titta på CSI, och förhoppningsvis bli lite trött. Förresten, ni som faktiskt läser min blogg finns det inget av det jag skriver om som ni känner att ni kan kommentera? Är så tråkigt när man aldrig får några kommentarer :P


Malin

Jo du har rätt! Man vill oftare kommentera men man gör det för sällan! :O fyyyy på oss! :P



PUBLICERAT: 2009-01-06, 23:10:43 | URL: http://www.backahastar.se
Madde

Ja fy Malin! :P



PUBLICERAT: 2009-01-06, 23:22:01 | URL: http://vulnerable.blogg.se/
Louise

määh jag kommenterar ju hela tiden! :( hurt



men alltså Jaaaaa! Vi ska träna som världens hurtigbullar från Alperna! Jag ska peppa dig tills din rygg är hel igen! :) sen softar vi några timmar på relaxen ;) yeeeah!



PUBLICERAT: 2009-01-06, 23:23:13 | URL: http://lphant.blogg.se/
Madde

Ja men alla andra utom du då :p tänkte faktiskt skriva så förut att du var duktig på att göra det, NÄR DU VÄL LÄSER :P men sen orkade jag inte :p



PUBLICERAT: 2009-01-06, 23:24:28 | URL: http://vulnerable.blogg.se/
Therese

Kul att du vill komma, känns skönt att flyttat till granbo faktiskt. ha mina små planer för framtiden om vilka djur som skulle kunna passa väldigt bra här på gården, men den som lever får se. tittade in på malins sida. kul att de går bra för dom. men hur många hästar har hon egentligen?



kramizz hör av dig då när du funderat på att komma



PUBLICERAT: 2009-01-07, 02:26:39 | URL: http://misstezz.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: