vulnerable -

- Ibland är man kass

Igår efter att vi sett klart filmen, som faktiskt inte var så rolig alls som jag fått för mig, gick vi och la oss. Dock inte speciellt trötta. Jag ställde i alla fall tre larm på 8, halv 9 och 9 för att försöka ta mig upp medan jag fortfarande var trött så det skulle bli lättare att somna ikväll. Efter ett bra tag lyckades jag somna, men vaknade många gånger under natten, jag tror det beror på stormen. Jag sover alltid dåligt när det blåser och viner i hela huset. Sen bidrog även en ond rygg och massa konstiga drömmar.

Hur som helst, några larm märkte jag inte av i morse, vaknade kvart över 9 och blev förvånad över att alla larm var avstängda. Dock klev jag inte upp när jag väl vaknade, nä istället somnade jag om, vaknade, somnade om och höll på sådär ända fram till kl 11. Segt och dumt av mig, nu kommer det bli svårt att somna ikväll, och om jag inte vaknade till av 3 larm så pass sent idag, hur fan ska det då gå imorgon när dom kommer ringa vid 6-tiden? :O

Jag drömde som sagt helt sjuka drömmar inatt/nu på morgonen också. Bla att jag söp mig massa full på cider i min ensamhet i en gympasal, att jag vandrade upp till furuparken som hade ett enormt dike/berg som jag såklart skulle klättra uppför. När jag nästan var uppe kom jag till "björnstatyerna", och råkade putta till en av dom så dom ramlade ner en bit, då vaknade den till liv och var inte alls en staty utan en fult levande rasande björn som började jaga mig och riva mig :/ Sen var det en dröm om att vi från lugnvik hade vart någonstans och att Totta skulle skjusta hem alla, och ja massa strul.

Nåja nu är jag i alla fall vaken och ska hjälpa Totta att skriva en ny annons om lägenheten, den förra sög ju faktiskt ganska rejält :P Ingen som är intresserad av en stor fin 2a i Lugnvik? :)


Louise

haha gör som jag! Jag planerar att ha en uppesittarkväll med mig själv och mitt goda humör hela natten och sen bara glida iväg till skolan. Sedan på kvällen kommer jag vara så fett trött att jag somnar typ 8 och har återställt min dyngsrytm ;)



Yeah, the Great Plan! (uttalas med en irländsk proffessors accent!)



PUBLICERAT: 2009-01-06, 23:08:53 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: