vulnerable -

- I feel bored, let's dance?

Så var man hemma igen och ska få sova i sin egen säng ikväll.. Dock är det lika ensamt här som det var i Kramfors, men känner mig i alla fall inte lika "rädd".. Dock har man ju internet igen så lika tråkigt är det ju inte.. Glömde helt bort att det är Let's dance ikväll men jag missade bara ett par, undra vilka?

Har hämtat ut kläderna ifrån Hm också, riktigt nice med nya underkläder och så, dock var en tröja i Cerise inte alls cerise utan fulrosa :( Likadant med strumpbyxorna, jälva sug. I katalogen såg dom ut att ha jättefin färg men inte i verkligheten inte :( Men den andra tröjan och linnena var jättefina och passade mycket bra så det var ju kul i alla fall :)

Bilturen hem med Jessie gick jättebra, efter det att hon slutade köra fel och hittade till mig, och efter en lunch på ett snabbkök i själva Kramfors centrum :p Vi satt och snackade massa skit och hade det väldigt trevligt. Har saknat mitt skrutt, men idag kändes det som förut, och det får inte gå lika länge mellan gångerna vi ses igen!

Nu ska jag återgå till Let's dance och fortsätta klippa bort alla störiga lappar på kläderna. Sen kanske det är ags att överväga någon slags middag? Magen börjar kurra..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: