vulnerable -

- Gjort stan

Hallå! Idag klev jag upp vid 11 och duschade. Sen vid ett åkte jag in på stan och möte upp mamma och Lollo. Vi gick och kolla i lite affärer på smink, kläder mm.

Mamma bjöd oss på fika, och så dök pappa upp lämpligt nog för att fika med oss :p Nu har vi i alla fall bestämt att vi ska fira mig hemma hos dom den 16 med tacos och Lollos goda hemgjorda tårta :) hemgjord tårta slår alla andra tårtor du kan köpa. Är faktiskt inte så förtjust alls i köptårtor pga snuskgrädden, och torra tårtbottnar..

Efter det blev det en snabbis på Hemköp för att inhandla saker till dagens middag, men mer om det i nästa inlägg.
Sen var pappa snäll och skjutsade hem mig och Lollo.


Louise

LOLLOS tårta slår alla andra tårtor! ;)



PUBLICERAT: 2009-01-06, 02:46:28 | URL: http://lphant.blogg.se/
therese

ha totta en blogg? fattade inte om de va hans eller ej?? swing



PUBLICERAT: 2009-01-07, 03:02:10 | URL: http://misstezz.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: