vulnerable -

- Gårdagen

Hej. Middagen igår i Ås blev korv i ugn och hemgjort potatismos. Det är så himla gott med hemlagat istället för vanligt äckligt pulvermos! Efter middagen satt vi och pratade inredning i nya lägenheten och så. Sen när vi kom hem bestämde vi oss för att ha en filmkväll och gick bort på macken för att köpa lite gotta och dricka.

Totta hade några filmer att välja på men tillslut beslöt vi oss för att se på XIII (tretton) som handlade om ett presidentmord i USA och massa korrumption. Filmen var i 2 episoder (tack och lov att båda var med, då första slutade med massa frågor i min lilla hjärna). Filmen var så jävla bra, och det är sånna där "högre-makter-korrumption-filmer" jag verkligen älskar! Om ni inte redan har sett den måste ni ta och ladda ner den! En av dom bättre filmerna på länge!

Efter det vart det sängen för Totta men jag fastnade på videotekets hemsida och laddade ner massa komedier som jag tänkte kolla på i veckan när jag är i Kramfors och inte har något att göra. slutligen la jag mig med nyaste numret av Veckorevyn, där jag hittade lite Makeuputbildningar som jag tipsade Lollo om. Synd att dom kostar så mycket..


Louise

Ja makeup-skolorna är ju fucking asdyra! :( Men det lätt feeett kul iaf! ^^



PUBLICERAT: 2009-01-18, 23:27:21 | URL: http://lphant.blogg.se/
Malin

Haha, det låter som att du tycker att Lollo måste lära sej hur man sminkar sej?! ^^



PUBLICERAT: 2009-01-21, 13:32:41 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: