vulnerable -

- Förbättring i bloggen!

Jo men så här är det; imorse när jag kollade bloggen hade jag fått några kommentarer, och en av dom var typ en förfrågan eller vad man ska kalla det  :P Tycker inte det var klagomål i alla fall. I alla fall, den här personen tyckte jag skulle lägga upp lite bilder, och det har hon såklart rätt i, vad är all text utan n¨ågon bild? Jag är bara så sjukt lat på att ta kort och lägga upp dom. Men jag ska försöka att bättra mig.

Och för att göra ett ärligt försök tänkte jag ge mig på en sak jag hörde talas om av Marica. Ett foto i timmen kallas det, vilket går ut på att man under en dag tar ett foto varje timme från det att man vaknar tills man går och lägger sig. Så eftersom jag inte får ta kort på jobbet och så tänkte jag göra det imorgon, då kommer jag dessutom göra fler roligare saker än att sitta 8 timmar på mitt tråkiga jobb.

Ska verkligen försöka göra detta imorgon så ni äntligen får lite roligt att se, inte bara läsa!
Hur som helst tänkte jag bjuda på en bild nu, tog en egobild på mig själv hur jag ser ut idag, så får ni se min hårfärg också hehe.

 
Lägg märke till det fina halsbandet! Det har jag fått av min älskling som har så bra smak :)


Jessie

Lika fin som vanligt :)

Och snygg i håret var du med för den delen, + det fina halsbandet ifrån Tottagubben...hälsa honom att det var ett bra köp :)

Saknar dig!



PUBLICERAT: 2009-01-09, 23:25:12 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: