vulnerable -

- Fika och film

Jo idag på stan så var vi in på Hm där jag äntligen lyckades prova ut behåar som satt någorlunda bra, i alla fall var dom inte för små för att brösten skulle halka ur. Så nu vet jag vad jag kan beställa :)

Tittade nämligen igenom Hms vårkatalog igår och hittade lite fina kläder som jag vill ha. Lollo satt och titta i den förut så vi kanske ska beställa tillsammans. När jag tittade på herrkläderna fanns det rätt fina även där men när jag försökte framföra det till en halvsovande Totta verkade han inte så intresserad. Fick han att titta lite nogare ikväll och vissa saker tyckte han faktiskt om, får väl se om han vill beställa något.

Har även hittat massa fina saker i nyaste Jotoxkatalogen och jag tror jag ska beställa lite. Sa till mamma idag att jag önskar mig pengar så jag kan beställa kläder och sånt från dessa ställen så förhoppningsvis får jag lite bidrag till det då. Annars får jag nog skippa det för pengar har jag inte gott om nu direkt och värre kommer det bli :/

Lollo åkte hem för drygt en timme sen och då började jag och Totta att packa ner mer saker, slog in alla prydnadssaker i tidningspapper och så. Men nu ska vi ta och fika kvällsfika och titta på en film, Henry Poole is here, som Luke wilson är med i! Stod att det är en dramafilm men när jag såg trailern förut tyckte jag den verkade lite rolig också. Får väl se. Hej så länge!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: