vulnerable -

- Färdig med mina förutsättningar och mål

Så nu har jag skrivit klart allting. Usch, är svårt att skriva vad man  har för förväntningar mm. Liksom vad mer kan man ha än att det ska bli intressant, spännande och kul? Nä det är svårt med sånt där, men jag får väl utveckla mig när jag pratar med henne i telefonen. Får se vilken dag det blir, hoppas nästan på imorgon, för då kan jag fråga henne om saker jag behöver veta, som jag sen kan fråga henne på förskolan på måndag. Jag ska dit då, för en snabbvisit och få information.

Jag fick i alla fall skrivkramp i fingret. Hatar när man skriver så frenetiskt att man inte märker hur pennan tar över hela handen och får den att börja värka, krampa. Fy, var ett tag sen nu, men lär väl bli oftare framöver. Fast först och främst använder jag mig nog av min dator. Är ju som enklare att redigera och så där, samt mycket mer lättläst än min kråkstil hehe. Shit alltså, om en vecka är jag i Kramfors och ska sova ensam på något hotell :/

Btw skrev jag att jag hade VG som mål på allt utom en sak som jag inte fattade vad den handlade om, men skrev att när jag vet det lär jag väl sträva efter VG där med. Konstigt nog fanns det inget mer än G och VG att sträva efter. Varför inte försöka få VG liksom men sen "nöja" sig om man bara klarar G?


Louise

hatar när man inte kan få MVG. What's with that, liksom? Det blir ju orättvist när det bara finns två nivåer. Någon som är bra och förtjänar ett VG får ju då lika bra betyg som någon som är fett bra och förtjänar MVG...



PUBLICERAT: 2009-01-15, 01:26:27 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: