vulnerable -

- En jobbig natt är nog ingenting mot vad dagen kommer bli

Godmorgon. Eller inte.. Sovit asdåligt inatt, vaknat previs hela tiden känns det som. Somnade nog ganska sent också. Jag undrar om det är mitt sluta röka projket som gör att jag sover dåligt? På dagarna känner jag inte av det så mycket alls, om jag inte börjar tänka på det. Då blir jag lite sugen, men kan snabbt skaka av mig det. Iofs har jag varit väldigt lättirriterad, men det är jag ju nästan jämt känns det som. Nä jag undrar, är det nikotinet som söpkar om natten? Borde man inte känna det på dagen också? Har inte upplevt några illamåingar eller huvudvärk, ingen kallsvettningar eller att kroppen skakar så vad händer? Idag påbörjar jag i alla fall dag nr 5 som rökfri :p

Och nu kommer min största prövning under dessa dagar; att klara av 8 timmars jobb utan en cigg :/
Gahhhh jag berättar hur det gick när jag kommer hem! Håll tummarna!


Louise

good luck!! :D



PUBLICERAT: 2009-01-07, 07:59:28 | URL: http://lphant.blogg.se/
Totta

you can do´it



älskling



PUBLICERAT: 2009-01-07, 08:49:26 | URL: http://maryon.blogg.se/
sandra

du klarar det :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: