vulnerable -

- CSN

Idag fick jag äntligen mitt CSN-kort så nu du Lollo ska vi ta och boka in ett möte på Stepin så vi kan börja träna snart :)
Frågan är bara hur jag ska ha tid innan flytten är klar?

Var in på CSN-kortets hemsida för att kolla om jag fick några shysta rabatter, men det kunde man ju glömma. Typ inga av värde. Tråkigt, men what to dooo?

Imorgon ska vi fixa och så i lägenheten. Vi var iväg idag och köpte färg till gästrummet och en provfärg till sovrummet. Ska bli så kul och se hur det blir :) Sen ska mer tapeter upp osv.. Men först en sovmorgon i alla fall! Ska snart lägga mig för nu börjar ögonen tröttna.


Imorgon kväll blir det nog lungt, som den senaste tiden har varit för mig. Har faktiskt bara druckit en gång sen nyår, stolt! Och varför inte fortsätta så tills nästa helg då? Jag är ju ändå slutkörd på energi, och att vara bakis på söndag är inget jag eftersträvar då vi ska på lunch i Ope då innan Carro och Jörgen åker hemåt igen.. Nä jag är lugn och spar mig till nästa lördag då det är Åre och Takida och sen kanske ett besök hos Micke&Jenny eller kanske hos Jessie och Petter. Vi får se hur dom känner sig dom där byborna :p               Nu gör jag natt!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: