vulnerable -

- Bra med rea :)

Hej. Idag tog jag lång sovmorgon och sen en lång skön dusch, fick även massage av Totta, välbehövligt kan jag lova! Tror jag hade så ont i ryggen pga stolen på jobbet igår! Måste ta och byta till en av dom få andra sköna vi har hehe..

Jag har varit in en sväng på stan idag och kollat lite. Skulle skaffa block, kalender, penna och häftslagare som jag tänkte att man kanske kommer behöva nu när plugget drar igång. Hittade allt utom en blcäkpenna, varför finns det inte sånna där asbra som alla företag jämt delar ut, sk reklampennor? Dom är alltid bra, men vart finns dom att köpa?

Jag tog mig en sväng i på Åhlens, eftersom jag fick presentkort där. Brukar inte vara in där annars eftersom allt är så dyrt, tycker jag. Men idag var det roligt där, dom hade asmycket grejer som det var 50% på reapriset = typ ingenting för sakerna. Jag råkade se att dom hade Barbakläder för bäbisar och medan jag stod där och suktade efter att köpa dom insåg jag att det vara samma fina reapris där också, fast inte på Barbakläderna såklart.

I alla fall så hittade jag 3 fina bodys, en byxa och en tröja i vitt, brunt och rött. Köpte alltihopa för det var så billigt. Varje plagg vart efter alla rabatter typ 25 kr/st. Så nu har jag mer presenter till Carro när hennes och Jörgens lilla bebis äntligen kommer ut! :) Gud vad jag längtar efter att få bli moster igen, känns så roligt nu när man själv är vuxen och verkligen kommer vara med från början och se den lilla växa upp. Har en känsla av att jag kommer skämma bort den lilla också hehe :p Nu är det faktiskt bara (högst) 3 månader kvar och det är så spännande. Jag har en känsla av att det är en flicka, men det återstår att se..

Nu ska jag och Totta iväg och äta middag i Ås hos hans mamma och Janne. Jag skriver mer sen!


Mikaela

Hej.

Vad är det för utbildning du ska gå? Var det barnskötare eller förskolelärare?



PUBLICERAT: 2009-01-18, 14:39:13 | URL: http://mikalela86.blogg.se/
Louise

aaaaw dom var så söta!!! ^^



PUBLICERAT: 2009-01-18, 23:24:37 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: