vulnerable -

- Blogg.Strul verkar vara uppe igen :P

Nu äntligen gick det att lägga in bilder igen, så om ni scrollar nedåt en bit finns det massa bilder på nya lägenheten. Kom dock ihåg att detta är s.k. "förekort" självklart ska vi göra om det så det blir fint och ordentligt gjort :P

Hur som helst gick det sådär idag. Totta är ju som ni kanske vet en tidsoptimist och hade planerat tiden till Flügger och Fresks på ca 45 minuter. Det räckte inte så han drog iväg för att träffa tanten som ska köpa våran lägenhet (berättade jag att vi äntligen fått en köpare?). Medan jag vart kvar med Tottas mamma Birgitta. Vi åkte runt lite och tittade efter färger mm och tog med färgprover, dock vill jag inte bestämma något utan Totta, så vi gör ett nytt försök imorgon till att åka och kolla på färg. Btw så var fototapeterna rätt dyra, som dom där vackra med stråna gick på 2400 kr tror jag :(

Innan Totta hann smita hem från Lillänge idag köpte han Easy covers på Flügger och efter en snabbmiddag har vi spenderat hela kvällen i lägenheten med Jon och rivit tapeter i sovrummet och börjat tapetsera i gästrummet, blir riktigt fint det där :) Tog ju faktiskt lite bilder, men eftersom internet slutade funka gick jag och la mig i sängen för att titta på GG innan jag skulle somna, men sen kom internet tillbaka och jag började blogga, men jag orkar då inte hämta kameran och ladda över bilderna. Får bli imorgon istället.. Då kanske vi har hunnit med att göra mer också :)

Nu får ni sova så gott alla för nu ska jag lägga mig tillrätta och slå på GG innan mina ögonlock stängs igen för idag!
Imorgon väntar såklart jobb och jag funderar på att jobba över till Totta slutar då med.. Har ändå inget att göra hemma och att gå hem är segt och tråkigt.. Behöver dessutom extra timmarna pga den dumma magsjukan jag åkte på för två veckor sen!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: