vulnerable -

- Äppelskruttet på besök :)

Idag vart det sovmorgon igen och sen en till långdusch och efter det lite städning medan Totta var och kollade på Reball. När han kom hem inväntade vi några som skulle komma och titta på lägenheten. Dom tittade, och frågade lite. Totta tror dom kommer vilja ha den. Hoppas kan man ju alltid :p Jag tyckte inte dom tittade så speciellt noga och det gav mig intrycket av att dom inte tyckte det var något att ha. Menmen, får väl se när dom hör av sig om några dagar.

Ett kort tag efter att dom gått kom dagens höjdpunkt, mitt kära lilla äppelskrutt kom på besök :) (min gamla jobbarkompis Jessie för er som inte vet). Det var jättekul, vi tog oss några rök och installerade Photoshop åt henne och snacka massa skit samt gjorde upp planer för februari :D Jag har verkligen saknat henne så det var så roligt att träffa henne idag igen. Sen kom vi på att vi båda ska hem från Härnösand/Kramfors på fredag, och om våra tider stämmer överens ska vi nog samåka hem. Jag hoppas på det, för det vore så kul med en liten roadtrip med henne igen. Jag menar, med Jessie&Madde i bilen kan aaaaaallt hända! :P

Efter att Jessie brummat vidare mot Härnösand (och enligt ett sms för ett tag sen kört fel och hamnat i just Kramfors) började jag förbereda för middagen. Tinade kycklingfiléer i micron, hackade lök och så. Samtidigt började jag ladda hem massa Gossip Girl avsnitt, för nu har jag bestämt att det ska bli min nya serie som jag kommer att följa. Är så tråkigt att bara ha Desperate Housewives och Ugly Betty eftersom det bara blir ett avsnitt på måndagar och ett på fredagar. Behöver mer serier att fylla ut kvällarna med!

Sen kom Totta hem och vi gjorde klart maten, jättegod kycklinggryta med jasminris och Uncle Ben's sötsurasås! Sen blev det tre matlådor också :) Det lönar sig att göra mycket mat hehe. Men nu har Totta övergett mig igen för innebandy i två timmar och jag planerar att spendera dom med lite Gossip Girl, jag har bara sett avsnitt än så länge men känner mig redan fast :P


Jessie

Åååh vad jag blir glad när jag läser detta inlägg!

OM jag har saknat dig med! :) Det var så himla roligt att se dig idag igen, kändes precis lika tokigt som vanligt när vi umgås, he he!

Hoppas verkligen våra planer för fredagen går vägen nu så jag slipper köra vile själv på hemvägen ;) Och att det blir folkan som planerat den 28:e...you and med darling!

Massa massa underbara kramar!

Och du...jessie vill hem nuuuu!



PUBLICERAT: 2009-01-18, 21:45:29 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Louise

men fuck you!! Jag trodde du skulle sluta röka???!?!? >=(



PUBLICERAT: 2009-01-18, 23:28:45 | URL: http://lphant.blogg.se/
Louise

åååh!! GOSSIP GIRL!!! :D :D :D



PUBLICERAT: 2009-01-18, 23:30:44 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: