vulnerable -

- Affärerna har inte fattat det här med sovmorgon..

Hej hej. Så börjar denna alldeles för korta helg att lida mot sitt slut då :( Varför ska alltid helgerna gå så fort utan att man hinner göra allt man hade planerat?

Planerat ja, igår när jag och Totta vaknat till liv och gjort oss i ordning skulle vi bort till nya lägenheten och räkna ut hur många tapetrullar med easy covers vi behövde, för att sen åka på Flügger och Fresks och köpa det. Det hela drog ut på tiden och när vi äntligen kom iväg och var framme i Lillänge var klockan 2 minuter över 2, Flügger sätngde kl 2.. Sån otur, åker ner mot Fresks då, men möttes av samma sak där, stängde kl 2. Fanns ju inte så mycket att göra åt det då så vi åkte till Ixohouse och Barnens hus istället och tittade, hittade en sak som jag köpte till Carro. Eller ja, bebisen, men det var Carros smak jag hade i huvudet när jag köpte den :p

Efter det hade vi bestämt att vi skulle åka på Eastern Palace och köpa med oss mat hem, men klockan var ju inte allför mycket så det blev en shoppingtur på Willys först. Där fick vi provsmaka någon god wokmixgrej som vi också köpte för att äta till middag idag, dock med älgskav istället för friterad torsk som dom hade på Willys. Ska väl snart ta och göra i ordning det så Totta hinner äta innan innebandyn.. Skriver mer sen!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: