vulnerable -

- Äntligen helg!

Halloj! Oj, vad ska man säga om den här dagen då? Var sjukt less/deppig på jobbet idag. Musik hela dagen javisst. Tiden gick alldeles för sakta och jag försökte sluta titta på klockan hela tiden genom att sjunka ner i tankar. Dock sjönk jag för djupt och började tänka på jobbiga saker.. Äsch, jag hoppas saker och ting blir bättre snart.

Sen när vi hade haft ett kort möte i vår nya grupp skulle vi få det där fikat för att vi var så bra, men nu har dom börjat snåla med fikat så nu fick vi sånna där köpta daim, mandel och choklad"tårtor". Ingen favorit hos mig, blir illamående av dom, så jag skippade fikat helt. Men jag vet att det är tanken som räknas och jag tror alla andra gillar det i alla fall :P

Sista timmen satt jag åter igen och ändrade om bilderna, tänk att det aldrig kan bli bra?! :( Sjukt opepp när jag åkte hem från jobbet, men tvingade mig själv att svänga förbi dagiset på Mjölnargränd för att lämna CVet mm. Det var bra gjort av mig, pratade med två förskollärare som var jättetrevliga och positiva till att jag skulle vara där. Dom typ lovade mig, ville bara prata med sin kollega som brukade ansvara för praktikanter :) Känns så bra!

Sen när jag kom hem ville Totta bjuda på pizza, och trots att jag nyss höjt humöret rejält var jag fortfarande sjukt trött, och att slippa laga mat lät som en skitsmart idé! Så det blev pizza för mig och kebabsnusk för Totta. Sen dess har vi suttit/legat i soffan och pratat, tittat på tv och bara slöat.

Men nu tittar jag på Postkodmiljonären och sen ska jag titta på Let's dance, men jag ska blogga lite mer i någon paus, har lovat en sak som jag tänkte berätta lite mer om!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: