vulnerable -

- Lista nr 1

Nu har jag sett denna lista/utmaning på två sidor och båda gångerna störts av meningen "detta är svårare än du tror", för för mig känns det inte som det skulle vara så svårt när man börjar på M. Dock har båda jag sett den hos också haft bokstaven M men jag ska försöka att inte svara samma som dom gjorde då..

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du? Madeleine

2. Ett ord på fyra bokstäver:
Måne

3. Flicknamn: Minda

4. Pojknamn: Mattias

5. Yrke: Målare

6. Färg: Mahogny

7. Klädesplagg: Munktröja

8. Mat: Morötter

9. Sak i badrummet: Munskölj

10. Plats/stad: Mora

11. En orsak att vara sen: Migrän

12. Något man skriker: Måååååål

13. Film: Mina jag och Irene

14. Något man dricker:
Multivitamindryck

15. Band:
Melody Club

16. Djur: Mygga

17. Gatunamn: Mjölnargränd

18. Bil: Mitsubishi

19. Sång: M (en Kentlåt heter faktiskt just M)

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Matlagnings-Os

Jag utmanar:
Moa-Maria
Sandra Wal
Lollo
Erika B
Världens bästa Karlsson


Louise

Mission completed.



PUBLICERAT: 2009-02-28, 16:40:36 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: