vulnerable -

- Jag har sålt min själ än en gång

Åhhh ljuvliga internet jag är åter hos dig, fängslad och fast, men så lycklig. Killen som har hand om internet träffade Totta i trapphuset idag (han bor snett under oss) och sa att han inte hunnit fixat internet än men skulle göra det just då. Och det gör inget att det drog ut på tiden några timmar, för han har faktiskt blivit pappa alldeles nyligen. Dom kom hem från BB igår :p Jag måste ta och gratta dom och ta reda på vad dom fick, för min lilla Totta gjode inte det.. Typiskt killar..

Sen jag kom hem från Storsjöbadet, ca 21.30, har jag suttit och läst igenom alla dessa underbara bloggar jag följer dagligen (flera ggr per dag faktiskt) vanligtvis i ett omöjligt försök att hinna ikapp. Jag hann till Maricas blogg, men hon hade skrivit alldeles för många inlägg dom senaste dagarna så där gav jag upp med tanke på vad klockan är, och ska läsa resterande imorgon efter jobbet :) Eller ja, efter jobbet, efter stan, för imorgon har jag äntligen pengar igen också och då ska jag på stan en sväng och spendera!

Bla ska jag köpa en bikini-överdel som är som en vanlig bh, för dom där triangel-bikinisarna (eller vad dom heter) var INGEN HIT att ha på vattengympapasset. Vissa rörelser kunde jag helt enkelt inte göra mitt bästa på, med risk för att göra en Janet Jackson i simbassängen :O

Men appropå det, det gick faktiskt riktigt bra på badet. Först kollade vi in gymmet och provade på lite maskiner. Lollo fastnade (SÅKLART) i trampmaskinen, men jag gav upp den inom 5 minuter då mina lår höll på att domna bort av mjölksyra (hur jävla otränad får man va?!!). Efter det bytte vi om till badkläder och tog en snabbfika i caféterian (som inte är i närheten av lika bra och trevlig som när vi jobbade där, sakna!), och sen blev det en snabbvisit på relaxen bara för att titta, och nästan frysa ihjäl, ett snabbt dopp i bubbelpoolen och sen jävlar anamma vart det Aqua Bas-pass. Det var inte utmattande jobbigt, men mer jobbigt för jag hade svårt att hänga med och förstå exakt hur vi skulle göra, plus det där med bikinin. Men nästa gång går det säkert bättre, om jag hittar en bikini-överdel imorgon vill säga :)

Känns bra just nu i alla fall att vi kom iväg och gjorde det där, undrar just bara hur det kommer kännas imorgon när jag har träningsvärk x 1000 plus blåmärken och sånt sen helgen... Jag hade nämligen alldeles för mycket alkohol i mitt blod i lördags och i kombination med finare skor (än vinterkängorna) så blir det automatiskt mycket halare att gå också. Vet faktiskt inte hur många ggr jag ramlade i lördags, men jag har blåmärken över hela knäna plus på låret och i söndags värkte nacken och, ja förresten, hela kroppen var öm. Till råga på det fick världens bästaste Rikard "kasta ut" mig från The Rock i lördags efter att jag i drygt en timme suttit och halvsovit vid bordet, samt plågat Totta, Dudda och Andersson med att berätta om min kväll, ca 10 ggr.. Men mer om lördagen imorgon, plus lite bilder! 

Förresten, idag fyller Rikard år, så jag tänkte passa på att gratta honom :)
Grattis Rikard!!


Maddox

Ne, ärligt talat så fattar inte jag heller.. känns så taskigt att ha spenderat större delen av mitt liv att känna henne.. när folk har snackat skit så har jag tagit hennes parti.. och nu slutar det såhär.. men bättre sent än aldrig.. :S



PUBLICERAT: 2009-02-25, 17:32:31 | URL: http://madeleneutani.blogg.se/
Louise

fan vi ägde ju på vattengympan! :D det var fett mycket roligare på basen än medel tyckte jag iaf :P





Btw, TIMBEEEEEEER!!!! hahahahaha xD





PUBLICERAT: 2009-02-28, 16:21:21 | URL: http://lphant.blogg.se/
Anonym

hm tänk om jag inte vil veta vad det blev



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: