vulnerable -

- Sova

Är det bara jag som har jättesvårt att kliva upp tidigt på morgonen när ens partner får ligga kvar och sova vidare? För det första är det tröttheten som är värst, man vill bara somna om men får inte, men ser att han/hon får sova. För det andra så är det värmen, det är så jobbigt att kliva ur en varm säng och sätta fötterna på ett kallt golv, och samtidigt veta hur varmt och skönt ens partner har det under sitt täcke. Och för det tredje vem vill ens kliva upp tidigt? Jag klev upp efter 5 och känner mig död. Att ta en dusch  på morgon är ingen hit det heller.. Fattar inte hur Totta klarar av att göra det 4 ggr/veckan, då jag alltid ligger kvar och sover när han ska på jobbet.. Fy fan..
 
Nu ska jag snart iväg på förskolan, ska få vara med på min första öppning nämligen. Sen slutar jag kl 1 och förhoppningsvis slipper jag åka och jobba sen, i så fall kommer resten av dagen bestå av flytt. Totta har lejt Andersson och Morgon till att flytta alla möbler mm idag :)


Louise

Sweeeet! Inflyttningsfezzzzt!!! :D



PUBLICERAT: 2009-02-21, 00:49:19 | URL: http://lphant.blogg.se/
Louise

snart alltså.. :)



PUBLICERAT: 2009-02-21, 00:49:30 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: