vulnerable -

- Östersundsspelet

Jaha så har man blivit totalägd på Östersundsspelet ikväll då. det var tänkt att vi skulle se på någon komedifilm som heter Ghost town, men så tyckte jag det var så tidigt och ville spela spel före. Så jag föreslog att vi skulle bjuda ner Andersson och spela Östersundsspelet med honom. Sagt och gjort, vi spelade och spelade. Och det gick bra, och dåligt. Men för mig gick det riktigt utför efter 3 börskrascher på raken (nästan). Efter det återhämtade jag mig inte riktigt och till slut började det gå utför för Andersson med. Det slutade med att Andersson gick i KK och en runda senare gjorde även jag det medan Totta totaldominerade :(

Men det var väl lika bra det eftersom jag och Andersson i alla fall inte är lika dåliga förlorare som Totta är. Speciellt i sådana där spel är han det :P Så Andersson, vi kan ju säga att vi la oss med flit för att Totta inte skulle döda oss ;P Jag vill ha det nya Östersundsspelet, det vi spelar är nämligen drygt 20 år gammalt :P sen skulle jag vilja prova att spela Monopol som killarna påstår är rätt likt Östersundsspelet. Jag vet inte jag, för jag har aldrig spelat Monopol, trot eller ej :P

Nu ska jag dock hoppa i säng, har haft början på migrän hela dagen och nu börjar det bli värre. En huvudvärkstablett, säng och börja kolla på filmen får bli min avslutning på denna dag. Förhoppningsvis är jag mer pigg imorgon :)


Mikaela

Det har hänt lite tragiska saker i släkten.



PUBLICERAT: 2009-02-03, 08:26:59 | URL: http://mikalela86.blogg.se/
Kickan

SV: För jag fick en kommentar från någon som skrev massa saker angående det. :/



PUBLICERAT: 2009-02-03, 21:37:10 | URL: http://kick86.blogg.se/
Mikaela

Ja tyvärr :(



PUBLICERAT: 2009-02-04, 21:42:52 | URL: http://mikalela86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: