vulnerable -

- Lista nr 2

Utmanad av Moa

4 Favoritprogram

1. Desperate Housewives (men det borde alla som läser denna blogg veta vid det här laget)
2. Ugly Betty
3. Vänner
4. 4400

4 Saker jag gjorde igår
1. Jobbade
2. Tränade
3. Bubbelpoolade
4. Läste mina älskade favoritbloggar igen

4 Saker jag ser fram emot
1. En resa om prick en månad :)
2. Sommaren (OFCOURSE) :D
3. Att få träffa Carro och Jörgens bebis ^^
4. Skaffa egna barn

4 Favoritrestauranger
1. Eastern Palace (bara för buffen)
2. Sammurai
3. Athena
4. Max (men det är bara för maten)

4 Saker på önskelistan
1. Mer pengar
2. Att få klart allt i lägenheten
3. Ett bättre roligare/mer givande jobb
4. Egna barn

Jag utmanar:
Lollo
Världens bästa Karlsson
Madde Sjuk
Therese


Louise

Vart ska du den 25 mars? :O



PUBLICERAT: 2009-02-28, 16:42:44 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: