vulnerable -

- Fredagen

I fredags så var jag ju barnvakt åt Moa och Rutan
. Det gick bra och var riktig skoj! Moa och jag lekte kurregömma och fågel, fisk eller mittemellan med en boll, vi spelade spel, tittade på film, la pärlplattor, målade osv.. Rutan tittade mest bara på och underhölls med en pusselbit samtidigt som hon lullade runt. Lättroat barn vill jag påstå!

När sen Helena kom hem satt vi och snackade och tittade på Emil medan vi väntade in gubbarna våra. Tillslut tyckte Moa att hennes pappa var så seg så hon sa "jag vill inte göra något, jag vill bara äta" när jag tappert föreslog sak efter sak vi kunde leka.. Haha, då är man hungrig! Till slut kom dom ner och jag och Totta åkte iväg och hätmade kinamaten, som var så himla god!

Efter det las det två små trötta barn, Moa var så trött att hon somnade direkt efter maten och därmed missade sitt fredagsmys med popcorn :O Jag trodde att hon och jag hade lekt lite för hårt, men sen hade hon ju skippat sin eftermiddagsvila och varit hos läkaren på morgonen, så kanske var det inte bara mitt fel?  Efter det åkte Retro-spelet fram som är så kul :)

Sen beslöt sig grabsen för att hämta Guitar Hero och sen joinade även grannarna Nicklas och Maria oss och det blev Guitar Hero och Singstar för full rulle fram till halv 3 när jag väckte liv i en utslagen Totta och vi gick hemåt. Vill även passa på att i detta inlägg skryta med att JAG var den enda som var bra på GH i fredags, alla andra var väl för fulla eller något, för jag var den enda som klarade av dom svårare låtarna och så :) Så duktig har jag aldrig vart, men gissa om jag fick kramp i händerna efter en 7 minuter lång låt :(


Sötfisarna Moa och Rut.
Och Rutan skrattade när detta kort togs även om det ser ut som hon är skitsur!



Totta som somnade



Jon och Nicklas som sjöng Abba ;P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: