vulnerable -

- Fortfarande sjuk

Ja då var det måndag igen då :( Fast den här veckan vill jag ska gå fport så vi kan börja flytta :) Idag blev det ingen förskola då jag känner mig för dålig för att orka vara bland barnen, och dessutom vill man ju inte starta någon epidemi, även om min förkylning nog kommer därifrån..

Har haft datormöte idag igen, gick ju bra som vanligt, förutom att jag hostade så mycket.. Sen har jag ätit lunch, blev resterna av min kinamat och så nyaste Desperate Housewives avsnittet till det :) Nu ska jag borsta tänderna och sen sticka iväg till jobbet. Trots att jag är sjuk orkar jag sitta framför en dator och verifera 5 timmar. Skönt dock att få sluta redan kl 5, så om jag orkar ska jag följa med Totta bort till lägenheten sen och göra det sista finslipet med färgen. Förhoppningsvis har Tottas mamma vart där idag också och målat listerna en gång till och städat ur skåpen. Inte för att jag inte orkar göra det själv eller så, men hon var så på att hon skulle göra det så då får hon väl det :P Bara det blir gjort i veckan, annars gör jag det själv..


Louise

Naaaw krya på dig! <3



PUBLICERAT: 2009-02-16, 22:46:57 | URL: http://lphant.blogg.se/
Kickan

Krya på dig Madde!



PUBLICERAT: 2009-02-17, 18:13:23 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: