vulnerable -

- Fjärilar i magen

Ojoj nu sitter jag här och börjar bli nervös, det känns så i magen i alla fall :O
Jag ska ju nämligen ha min första dag på förskolan idag :) Ihh, det är lite nervöst, men jag hoppas det kommer bli jättekul. Det är jag nästan helt säker på att jag kommer tycka också!

I och med att vi skulle ha en föreläsning idag via internet mellan 9 och 11 blev det bestämt att jag skulle komma ner till förskolan först kl 13 när dom har ätit klart och så. Just nu känns det som att det vart en bra lösning för då blir det inte så många timmar första dagen och jag hinner inte bli för överfull av massa information. Tråkigt nog måste jag ju sen åka dirket till mitt jobb och jobba 5 timmar, om det finns möjlighet till det. Det där beror ju helt på när jag kommer dit och hur mycket jobb det finns. Är det jättelite jobb kan jag som längst barra stanna till 9 tror jag och då måste jag börja jobba redan kl 4 för att få ihop 5 timmar. Men redan kl 4 tror jag inte att jag kan sluta på förskolan.

Jaja, det återstår att se, nu ska jag packa ihop mig och gå ut till Feffe som är helt övertäckt av all snö som kommit i helgen, det kommer ta ett tag att få honom ren och ut från parkeringsplatsen som är rätt insnöad den med :p
Jag återkommer ikväll med en lägesrapport över första dagen!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: