vulnerable -

- Facebook gillar inte "spam"

Vart en bra omgång av nya Östersundsspelet som kallas Kunskapsspelet. Jag vann nämligen! Gick sketabra för mig :) Totta vart dock sur. Men sen fick han dricka Whiskey och surra med Andersson ifred så han verkade nöjd tillslut. Själv har jag tillbringat x antal timmar framför datorn och tjafsat med en tjej på Facebook. Det hela slutade med att det blev för många inlägg skickade för ofta så FB blockade mig från att skicka meddelande. Minst i några timmar, max i några dagar :O

Så vad gör man åt det då? Jo man loggar in på sin killes FB och fortsätter tjafsa. Nu verkar det dock vara slut på det och jag borde ju gå och lägga mig, dock inte ett dugg trött, så oväntat... Ska ju åka härifrån vid 10 imorgon, så hur fan ska detta gå? :(

Annars så var det lika gott idag med tacos, och jag åt så mycket att jag inte orkat småäta något mer sen dess, okej, nån godis lyckades jag proppa i mig, men det var inte ens gott. Ska nog vräka i mig en tacos innan vi far hemifrån imorgon också så man håller sig vid liv ända fram till Mörsil.

Sen kom jag på för någon timme sen att jag glömt betala alla räknignar men tycktes mig minnas att det var i början av mars dom skulle vara betalda. Så var icke fallet, imorgon skulle alla vara betalda, och pengar förs bara in på deras konton på vardagar, greeeeeat! Så nu kommer pengarna komma in försent, men jag hoppas det löser sig ändå!


Louise

vad tjafsade ni om på facebook? :O haha xD



PUBLICERAT: 2009-02-28, 16:53:06 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: