vulnerable -

- Det finns inget gratis i försäljarvärlden

Mötet imorse gick jättebra och slutade tidigare än väntat, så då skyndade jag mig bara att äta lite lunch och sen ¨ka direkt till jobbet för att kunna sluta tidigare idag. Det skulle nämligen komma hit en möbeltvättare och bjuda på en gratis tvätt som vi "fått" av Linda och Uffe. Jippy... Eller inte. Var rätt less för att Totta var tvungen att säga ja till det..

Så efter jobbet skyndade jag hem och vi gjorde stuvade makaroner och åt hemlagade köttbullar från förra veckan till det. Sen när vi ätit klart och gnällt över att möbeltvätaren skulle komma, och att vi skulle skita i att fixa i lägenheten ikväll för vi var så trötta, ja då ringer möbeltvättaren och har blivit försenad och vill ta det en annan dag :D Totta sa att han inte kunde bestämma en dag nu för att iv hade mycekt för oss, och nästa gång dom ringer kommer vi inte ha tid! Tack och lov för att jag slapp genomlida det försäljarmötet som skulle vara i 90 minuter!

För jag tror ju inte att han skulle komma hit ge oss en gratis tvätt och sen gå. Nä, han skulle nog försöka lura på oss massa skit, men jag går inte på det där längre. Och det mycket tack vare 3. Nä nu ska jag inte börja tänka på hur störig dom är..

Men jag tror det blir en slappkväll i alla fall. Det verkar så :P Inte mig emot är jättetrött i huvudet. Sen kunde inte någon hjälpa oss ändå med tapetseringen, så lika bra att vänta tills imorgon.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: