vulnerable -

- Alltid något strul

En snabb update bara innan jag ska skynda hem och äta innan jag ska iväg igen. Har flyttat in i nya lägenheten men inte fixat internet än. Vi skulle ha fått det imorse, men såklart blev det ju inte så. Hoppas på att killen som har hand om det fixar det ikväll så man kan få tillbaka sitt internetliv. Är helt sjukt vad beroende jag är av det.

Menmen, jag sitter hos Duddis nu för att föra över pengar. Jag och Lollo skrev in oss på Step In på badet igår och idag ska vi iväg på vårt första vattenpass. Wish me luck! Känns som min kropp kommer vara fysiskt instabil imorgon med tanke på hur skadad den redan är, pga en viss firmafest och fylltratt i lördags host host..


Louise

hehe DOMINOBRICKAN!!! Host ;)

Fan nu ska vi KÄMPA bli starka och huritga!!! :D :D :D



PUBLICERAT: 2009-02-24, 16:47:33 | URL: http://lphant.blogg.se/
Jenny

Det är rätta takter- det är SÅ skönt med aqua träning och inte alls så lätt/slött som man tror. KÄMPA på :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: