vulnerable -

- Nicokickar funkar inte längre på min trötta kropp

Skulle ju kasta iväg ett inlägg imorse innan jag stack hemifrån men ovanligt nog strulade blogg.se så jag kunde inte ens logga in. Suck, tycker det har varit lite mycket strul med blogg.se den senaste tiden. Men jag antar att det är precis samma orsak som när Bilddagboken började strula, helt plötsligt så fick dom jättemånga nya användare, som var mer än vad deras system klarade av. Nåja hoppas dom rättar till det snart i alla fall, är måttligt irritersamt när man inte kan blogga när man vill.

Var en bra dag igår och idag på förskolan i alla fall, nu har jag träffat alla barnen och lärt mig nästan allas namn. Och dom flesta börjar våga prata och så med mig nu :) Var iväg på gympa idag och var faktiskt med på både uppvärmningen och två gamla lekklassiker; kycklingarna och vargen & under hökens vingar kom. Dock var jag ju inte så duktig, men what to do? Jag slapp vara ute idag också, vilket var så skönt med tanke på kylan vi haft idag här i kallhålet Lugnvik.. Istället fick jag äran att vara inne själv med dom allra minsta barnen :)

Däremot håller jag seriöst på att ta livet av mig på jobbet. Okej, lite överdrivet, men jag orkar inte med det där jävla stället längre. Speciellt inte när man vart igång sen 9 på förskola och sen åker direkt till jobbet och inte ens får en middag. Sen ska man sitta framför en jävla dator i 5 timmar och hålla sig vaken och inte titta på klockan nere i högra hörnet vareviga minut. Det är något jag kallar omöjligt, och båda dagarna har jag varit tvugen att gå och köpa daim i automaten och dricka äckelvarmchokladen för att ens hålla mig vaken. Ibland är det så att jag önskade jag tyckte kaffe var gott, då skulle man ju bli lite pigg också... Dessutom tvingade jag i mig två jätteäckliga mackor jag hade med mig. Hade nämligen haft dom i bilen hela tiden jag var på förskolan = frysta ostmackor. Sen lät jag dom ligga framme på mitt jobb i värmen för att tina upp = svettig ost som började få en sån där "sur" smak = vidrigt!
Och varför gjorde dom koffeintabletter receptbelagda? :(


Louise

eeewww på mackan!! :S men va fan håll ut! När du är klar med utbildningen kanske du hittar ett roligare jobb! :)



PUBLICERAT: 2009-02-12, 00:13:00 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: