vulnerable -

- Listor

Självklart hade jag helt glömt bort att jag ska på ett bankmöte idag också innan det är dags att träffa tyrannen. Suck. Hatar att ha massa tråkiga möten och måsten att göra hela tiden. Men först tänkte jag bara skriva detta inlägg och berätta om min idé jag fick igår. Blev lite inspirerad efter att ha lyssnat på P3 där dom snackade listor. Så nu ska jag börja göra listor, typ inne&ute/plus&minus- listor i olika ämnen. Vissa kommer nog återkomma. Vet inte hur ofta jag ska skriva dessa, men en gång i veckan minst! Kanske inte är så roligt alltid, men är kul att komma på saker i alla fall tycker jag..

Bjuder på en lista på en gång:

April och vår på G
+ Asfalt som börjar synas igen
+ Värme = bort med vinterjackan och kängorna!
+ Påskledighet
+ Vår/sommarkläderna åker fram

- Hundbajs som flyter omkring
- Svårt att hålla sig torr om fossingarna
- Många fyller år (lite i plånboken och svårt att komma på bra presenter!)
- Allt grus på vägarna som ploppar in i skorna


        
Några av dom fina vårkläderna jag köpte nere i Stockholm :)


Anonym

''ploppar in i skorna'' haha du är så söt

. fin fina klänningar :)


Louise

Åh! Det verkar ju vara asfina kläder du har köpt! Du måste visa mig på lördag! :D



PUBLICERAT: 2009-04-01, 22:21:47 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: