vulnerable -

- Dagen då min lilla Lollo blev stor

Nu kommer det bilder från Lollos födelsedag.
Först åt vi lunch på stan och sen blev det en tripp till Kapahl.
Efter det åkte vi till Ope och åt vårrullar och tårta, Lollo och mamma öppnade paket,
alla gosade med Isabelle och ja, mycket mer än så hände inte :P

  
Lollo gör tårtan

Just den här minen har hon alltid när hon säger "eyyyyy" och "ge fan".
Ni som umgås med Lollo vet precis vad jag menar...

 
Lollo fick fina rosor av Inger

     
La food. Den där soltorkadetomater&olivröran smakade jag dock inte,
eftersom jag hatar oliver!

     
Två glada födelsedagsbarn

(mamma fyller den 14, men då firar dom henne utan mig i Italien)
Älskar Lollos min, så glad är man när man får gå på bolaget själv!

         
Pappa med Isabelle, trött lillebror, mor&dotter, Totta med lillan

  
Sötast, javisst! Jättefin bild på moster Lollo och Isabelle.    


Louise

Oh, jag kände verkligen vilken makt jag hade när jag med bestämda steg klev in genom systembolagets portar. Självsäkert lyfte jag ner ciderflaska efter ciderflaska från hyllan och placerade dem i mina korgar. Makt ;)



PUBLICERAT: 2009-04-18, 11:50:36 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: