vulnerable -

- Myskväll i lekparken

Nu är vi hemma igen efter att ha suttit barnvakt åt Moa och Rut. Allt gick så bra så, inget gnäll alls, förutom när Rut råkade klämma handen i en lekstugedörr. Men Totta var så duktig på att trösta henne. Sen köpte vi något som var så många år sen sist; glass från glassbilen :) Totta köpte nån mixpåse och så ett paket isglass som familjen Belin/Molin fick, och Sundborn med punch till mig :) Lycka, för det var en av mina favoritglassar när jag var liten och vi brukade köpa glass av glassbilen :p

I alla fall gick vi ut med Moa, Rut och hunden Hedda på en gång efter att Jon&Helena stuckit iväg. Moa fick cykla och Rutan var så duktig och gick bort till en lekplats där vi lekte i sandlåda, lekstuga, gungade och åkte rutschkana + mycket mer i 2 timmar :) Sen gick vi en omväg hem bara för att trötta ut Rutan till max. När vi kom hem fick dom kvällsfika och sen nattade jag Rutan som slocknade nästan på en gång :) Sen kollade vi med Moa på Hitta Nemo och åt isglass :)

       
Gungtajm :) Och sen gungbräda med Totta som motvikt..

  
Lugnviks sötnötar! Så himla vackra och snälla barn!

     
Rutan åkte kana med Totta som bro.
Hon vägrade åka om inte han tittade på henne. "Totta titta" ropade hon..
Hon tycker så himla mycket om Totta, det märks så väl..
Och jo, det är rätt ömsesidigt :P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: