vulnerable -

- Mobil och kamera!

Det vart ingen bingo idag. Vart för sent för att åka dit när vi väl "bestämt" oss. Kanske lika bra då det var en bra bit bort och det skulle bli sent ikväll. Nu kan jag ju gå och lägga mig tidigare istället. Andersson kom hit förut ikväll och vi körde några parti Uno, Skipbo och Chicago. Kul kul. Jag är sugen på popcorn... Minns inte sist jag åt det. Tror inte jag ätit det detta år i alla fall, och det är fan duktigt gjort av mig, men det vet ju ni som känner mig väl :P

Hur som helst kom Onoff-paketet idag med min nya fina mobil, och så en present från Totta. En superfin, superbra Systemkamera :) Med 2 objektiv dessutom :D Så jag har gått omkring i lägenheten och lekt med den också, ville helst gå ut och fota växter, men tyckte det var trist väder. Dumt nog blev det ju SKITFIN solnedgång sen då, men då var vi mitt uppe i att spela spel :(


         
Sony Ericsson W380i Lila och Canon EOS1000D :D

        


Några smakprov från mitt exprimenterande..


Erika

schnyggt Madde! Dendär kommer du göra underverk med :) Vi får ge oss ut på nåt fotoäventyr i sommar tycker jag!



Kramar!



PUBLICERAT: 2009-04-29, 21:41:45 | URL: http://eriikan.blogg.se/
Erika

schnyggt Madde! Dendär kommer du göra underverk med :) Vi får ge oss ut på nåt fotoäventyr i sommar tycker jag!



Kramar!



PUBLICERAT: 2009-04-29, 21:41:54 | URL: http://eriikan.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: