vulnerable -

- Snart är det långhelg :)

Idag blir det en rolig dag, och en bra start på påskledigheten, så fort jag lämnar jobbet! Min lilla Lollo fyller ju 20 år idag, ÄNTLIGEN! :P Och det ska ju såklart firas, det roligaste är att även Carro kommer upp med Isabelle :) Så direkt efter jobbet (jag hoppas jag får sluta tidigare idag) ska jag åka in till stan och träffa mamma, Carro och Isabelle och äta lunch med dom mm. Sen blir det middag i Ope med tårta och presenter :) Och gos med lillan såklart :P

Sen ikväll vill några att jag ska med ut, men får se hur det blir med det, sa förra helgen att det inte blir någon krog för min del på lääääänge. Jag är trött på att ha så tråkigt på krogen, det är ju förfesterna som är roliga! Menmen, får väl se hur det blir med den saken. Dessutom ska vi ta med oss Goldie hit till oss ikväll så det känns dumt att lämna henne på en gång. Vi ska vara hundvakt nu i drygt en vecka eftersom min familj åker utomlands på lördag. Ska hämta hit katterna också, men det blir först efter helgen när vi kommit hem från påskfirandet.



finaste hunden <3


Kickan

När fyller lollo?



PUBLICERAT: 2009-04-10, 01:40:13 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: