vulnerable -

- Små och söta eller stinkbomber?

En ny lista vore kanske på sin plats? Har inte varit så speciellt aktiv på bloggen, så nu kommer jag väl bajsa ur mig flera inlägg på en gång, brukar bli så i alla fall.. Kommer i alla fall en lista nu  på för- och nackdelar med att vara hund- och kattvakt. Kan ju säga att fördelarna väger upp alla nackdelar i alla fall..

Att vara hund- och kattvakt:
+ Sällskapet, och att dom gör mig så glad
+ Man måste ut och röra på sig vare sig man vill eller inte
+ Dom är ju bara så fina och mysiga
+ Jag har saknat min Murre så jävla mycket och älskar att ha honom hos mig igen

- Allt hår som fastnar på kläderna, samt mina läppsylinsmorda läppar
- Det är extremt geggigt ute vilket resulterar i en lorthund
- Man får dåligt samvete av att lämna dom ensamma hemma och att katterna inte får gå ut
- Jag har fått förbud att mata (läs göda) Goldie med annan mat än hennes egen, och det är sjukt svårt att stå emot hennes sorgsna hundögon

Att vara ett lägenhetsdjur är inte det bästa för hundar och katter,
speciellt inte för våra gullungar, men gud vad jag önskar att dom kunde bo här hos mig hela tiden..


Louise

Ja, Goldie hade visst blivit lite hrm.. större. Du måste stå på dig. Hon manipulerar dig.



PUBLICERAT: 2009-04-18, 11:46:37 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: